In Nederland zijn verschillende instructeurs actief op het gebied van reanimatieonderwijs. Veel mensen doen dit zelfstandig, freelance of als (kleine) onderneming.

Mijn idee is om deze instructeurs aan te bieden via een landelijke website, waarbij elke instructeur of onderneming zijn eigen e-mailadres en inlogcode krijgt. Als mensen of bedrijven zich via deze website aanmelden, zal de aanmelding op basis van de postcode worden doorgestuurd naar de dichtsbijzijnde instructeur.

Uiteraad zal ik aan de aangesloten instructeurs/ondernemingen een kleine vergoeding vragen voor het beheer en onderhoud van de website en voor marketingdoeleinden. De URL heb ik al gereserveerd en heb ik nu beperkt in gebruik voor mijn eigen reanimatielessen: www.reanimatieles.nl en www.reanimatieles.com

De website is nu nog niet op deze wijze actief, omdat ik eerst wil inventariseren of hier behoefte aan is. Volgens mij is dit een goede manier om het reanimatieonderwijs nog meer onder de aandacht te brengen en de krachten van individuele instructeurs te bundelen.

Voor meer informatie kunt u mij een e-mail sturen: info@reanimatieles.nl